„Nowa” metoda hard resetu bez usuwania ważnych danych – działa tylko na Lumiach X3X oraz L1520

W ostatnim czasie nie za bardzo było o czym (pozytywnym dla Windows Phone) pisać, to i nie pisałem. Nie mniej dzisiaj pojawiła się informacja, o której warto wspomnieć. Mówię tu o nowej (nieznanej dotąd) metodzie wykonania hard resetu naszego urządzenia z systemem Windows Phone, nie tracąc danych takich jak pobrane mapy czy:

retail mode content and customization data

(przepraszam, ale nie będę tego tłumaczył ponieważ moja interpretacja może być różna od stanu faktycznego, a specjalnie dla testu, nie mam ochoty na resetowanie telefonu). Podaję Wam to informacyjnie, a gdyby ktoś miał robić hard reset w tradycyjny sposób lub chciał flashować telefon np. tą metodą, przed wykonaniem tego niech spróbuje tej sekwencji i podzieli się tym co FAKTYCZNIE zostało usunięte.

Tak więc, w celu wykonania opisywanej operacji, nie musimy robić nic innego, oprócz wpisania z dialpada następującej sekwencji:

##777#

Po tej operacji pojawi się komunikat ostrzegający:

Następnie, kiedy naciśniemy „Reset” procedura resetowania się zacznie, ale jaki będzie jej rezultat … tego nie wiem. Jeżeli nikt nie odpisze na moją prośbę, zobowiązuję się do sprawdzenia tego kodu, jednak dopiero przy następnym flashowaniu lub hard resecie. Dajcie znać ze swojej łaski, jeżeli sprawdzicie. THX

Budniu

Jedna uwaga

  1. mokimoki

    U mnie nic się nie dzieje, lumia 920 cv denim.
    Nie wyskakuje komunikat systemowy, tylko Orange przeprasza, że coś poszło nie tak :).
    Pzdr.

    Polubienie

Dodaj komentarz