Kupony Allegro – kolejna promocja, aż na 100 zł !!!

W ramach akcji, którą prowadzi od jakiegoś czasu serwis Allegro.pl pod nazwą „Kupony na zakupy w aplikacji mobilnej Allegro”, a o której raz wspominałem, obecnie dowiedziałem się o kolejnej – równie ciekawej – promocji w ramach tego programu, który jest bezpośrednio związany przecież z mobilnymi aplikacjami. Obecna oferta dotyczy zniżki 100 zł na zakup opon w serwisie Allegro.pl, którego musimy finalnie dokonać za pośrednictwem aplikacji mobilnej (na dowolnej platformie).  Co musimy zrobić, aby ów kupon na 100 zł otrzymać ? Przed 24 marca 2015 r. godz. 23:59 należy wykonać następujące kroki (cytat z regulaminu, trochę przeze mnie uzupełniony):

  • Wejść na Allegro i się zalogować,
  • Dokonać przynajmniej 1 kliku na ofertach lub listingach w kategorii Motoryzacja>Opony (liczą się tylko kliki zalogowanych użytkowników w wersji desktopowej Allegro (nie w aplikacji) – sugeruję dla pewności kliknąć i wyświetlić którąkolwiek ofertę z oponami i zrobić to przez www, jak i przez aplikację desktopową,
  • Nie dokonywać tego dnia zakupu w kategorii Opony,
  • Otrzymać mailing od Allegro – wg regulaminu mail z linkiem do naszego kuponu powinien przyjść na naszą pocztę email w przeciągu 48 godzin od chwili przeglądania ww. kategorii,
  • Kliknąć w buton „Odbierz kupon” w wyżej wskazanym mailingu.

Kiedy już mamy kupon, musimy za pośrednictwem aplikacji mobilnej, dokonać zakupu opon gdzie jednorazowa opłata musi wynosić minimum 600 zł – wówczas nasze zakupy zostaną obniżone o wartość naszego kuponu czyli o 100 zł. Kupon możemy wykorzystać w zakupach realizowanych do dnia 31 marca 2015 r. wówczas kupon traci ważność.

Link do pełnej wersji regulaminu.

BTW – ja jeszcze swojego kuponu nie dostałem, zobaczymy ile czasu faktycznie potrwa przyznawanie go przez Allegro.

13 comments

  1. dempseypl

    Na początek dzięki wielkie do autora za cynk. Zrobiłem wszystko co trzeba za pomocą telefonu Teraz czekam na maila. Rzeczywiście czas oczekiwania wynosi 48 godzin? Czy można spodziewać się wcześniej?

    Lubię

  2. Seba

    Co to znaczy „dokonać kliku na ofertach” ? Wejść w ofertę tylko ? Dodać do obserwowanych ? Gdyby ktoś zechciał mi to wyjaśnić, to byłbym wdzięczny🙂

    Lubię

    • Budniu

      Wiem tyle co oni napisali – wszedłem w parę ofert, otwierając je tylko (na kuponie mi nie zależy za bardzo, bo opon na razie nie kupuję, więc się nie napinam).

      Lubię

Skomentuj

