Voicy – kolejna namiastka Cortany

Dawno, dawno temu kiedy był tylko Windows Phone 7.X, pisałem o fajnej aplikacji, która rekompensowała nam niektóre niedomagania asystenta głosowego systemu – program nazywał się Polecenia głosowe, jednak obecnie nie jest już publikowany.  W dniu dzisiejszym trafiłem na kolejny zamiennik Cortany, a raczej jej namiastkę. Aplikacja, o której chcę Wam powiedzieć to Voicy. Jak wspomniałem – jest to namiastka asystenta, bo asystentem to, to nie jest, nie mniej pozwala na podyktowanie:
– sms-a czy maila,
– tekstu i skopiowanie go do schowka,
– adresu dla Here Drive,
– tekstu i wyszukanie go w necie lub bezpośrednio na YT, google, czy wikipedii,
Ponadto możemy sobie „kafelki akcji” przypiąć do homescreen (zrobić sobie z nich folder i szybko uruchamiać dyktowanie dla poszczególnych akcji). Aplikacja wspiera j. polski i pod tym względem radzi sobie bardzo dobrze. Jest jeden minus – darmowa wersja pozwala na 101 użyć=dyktowań. W celu uruchomienia większej liczby, musimy we wnętrzu aplikacji dokupić „kredyty” (1000 za 4,99 zł, 2000 za 7,99 zł, 10000 za 29,99 zł). Trochę mnie to zniechęciło, ale zobaczę na ile czasu mi starczy ta darmowa setka. Pobieramy klikając/tapiąc/skanując nw. QR kod:

Skomentuj

