ChevronWP7Labs – koniec historii

Tak, tak moi drodzy od dzisiaj licząc za 120 dni jesteśmy w (przepraszam za wulgaryzm) w czarnej dupie. Mam na myśli zakończenie działania projektu ChevronLabs, o którym pisałem tutaj (pod hasłem „odblokowanie telefonu„), a służącym do odblokowania telefonów w dziesięć razy tańszy sposób niż wykupienie konta deweloperskiego w Microsoft. Trzy godziny temu na swoim Twiterze programiści ChevronLabs zamieścili dość obszerny komunikat na ten temat. Wynika z niego, że:

  1. 120 dni licząc od dzisiaj (13 kwietnia 2012 r.) zakończy się działanie i wsparcie z ich strony (co jest jednoznaczne z tym, że nowych tokenów do odblokowywania nie będzie).
  2. Każdy kto już kupił tokena (jestem w tej grupie szczęśliwców – także póki co będę mógł Wam pisać na bieżąco co i jak) będzie mógł przejść za darmo (w ciągu tych 120 dni tzn. na zarejestrowanie się w AppHub mamy czas maksymalnie do 12 czerwca 2012 r. czyli 60 dni) na pełne konto deweloperskie Microsoft. Należy się zarejestrować tutaj i wypełnić wszystkie pola tak jak byśmy chcieli się zarejestrować pierwszy raz (podajemy oczywiście dane do karty kredytowej). Z naszego konta znika na chwilę 99$ lub równowartość (nie wiem jak jesteście rozliczani) po czym w ciągu 60 dni Microsoft zwraca nam te pieniądze tzn. anuluje transakcję.
  3. Rejestracja darmowa może nastąpić TYLKO I WYŁĄCZNIE na LiveID, na które kupiliśmy token od ChevronLabs. W innym przypadku potraktują nas jak zwyczajnego dewelopera, który się rejestruje i zabecelujemy za rejestrację 99$ za rok.
  4. Należy zwrócić uwagę na to czy nasz kraj jest na liście wspieranych przez obsługę finansową Microsoft (Polska jest). W innym przypadku mogą być kłopoty ze zwrotem kasy. Tu lista.

To chyba wszystko z ważniejszych aspektów tej jakże niemiłej wiadomości (tylko nie zabijajcie posłańca). Zainteresowanych szczegółami odsyłam na Twittera ChevronLabs, który już podlinkowałem na początku tego postu.

Dodaj komentarz