NaviFirm nie działa, ale cóż tam – jest alternatywny sposób na pobieranie ROM-ów dla Lumii

Ostatnio „zajmany” trochę jestem, a i nie za bardzo mam o czym pisać to i nie piszę. Nie mniej jednak mam teraz ciekawe info więc się dzielę. Osobom zainteresowanym tematem wgrywania ROM-ów do Lumii znany jest zapewne wątek na temat linków do owych ROM-ów, o które musieliście „wystąpić z prośbą” u mnie na stronie. W dniu dzisiejszym (może niektórzy z Was już znają to wcześniej) od jednego z userów grupy Windows Phone Geeks na FB, uzyskałem informację na temat strony, z której bez żadnego proszenia czy dziękowania (jak na Windowsmanii) możecie pobrać sobie ROM dla Waszych Lumii. Wchodzimy na stronę LumiaFirmware.com, która nota bene wygląda jak NaviFirm, z lewej kolumny wybieramy naszą słuchawkę, z następnej interesujący nas wariant ROM-u, a z prawej górnej klikamy „Download” i już pliki lecą na nasz HDD. Smacznego.

One comment

  1. Frozen

    Super Bro! To jest to (prawie jak koka-kola)!
    Mnie Navifirm zablokował permanentnie już jakiś czas temu (że niby za duży transfer robię), więc niejako zostałem odcięty od źródełka. Ta stronka daje teraz jakieś nadzieje 🙂

    BTW… Ostatnio też mam milion spraw na głowie, więc wiem jak to jest. 3m się i nie dawaj się. 😀

    Polubienie

Skomentuj

