Microsoft Wireless Display Adapter z Lumią 830 – szybkie/filmowe review

Osoby zaglądające na moją stronę wiedzą, że 23 grudnia 2015 r. zakupiłem z Microsoft adapter do obsługi Miracast w moim TV (ma on już 4 lata więc mu wybaczcie). W każdym razie, była promocja 60% niżej od obecnej ceny (tj. kupiłem za 26,50 funta, a normalnie i obecnie kosztuje 59,99 funta) to i się skusiłem, zważywszy, że oprócz Lumii wspiera on również urządzenia z Androidem obsługujące Miracast (takie myślenie przyszłościowe). Cóż, nie będę Wam specjalnie opisywał jego działania – zobaczcie na filmiku. Od siebie mogę jedynie powiedzieć (co z resztą widać na filmie), że opóźnienie w przekazywaniu obrazu i dźwięku jest na poziomie ok 0,5 sekundy czyli nie jest źle. Ponadto przepraszam za jakość i za moją rękę przesłaniającą częściowo ekran TV, ale szczerze mówię – nie za bardzo miałem jak ustawić kamerę, żeby wszystko było idealnie widoczne. Zapraszam do oglądania:

Skomentuj

