Microsoft Wireless Display Adapter – w sklepie Microsoft UK przeceniony na ok 150 zł (normalny koszt ok 300)

Microsoft wymyślił już jakiś czas temu urządzenie o nazwie Microsoft Wireless Display Adapter, które podłączamy do HDMI w TV, a drugi koniec do USB (niestety telewizor musi mieć te obydwa złącza). Od teraz możemy na ekranie TV wyświetlać na  żywo to co dzieje się na ekranie telefonu (coś jak Project my screen, o którym pisałem jakiś czas temu). Tyle tytułem wstępu, a teraz do rzeczy – na takie promo dzisiaj trafiłem – dla wszystkich nie posiadających continuum oraz TV bez obsługi Miracast, Microsoft zrobił obniżkę w sklepie w UK.

Dotychczas urządzenie to kosztowało (i nadal kosztuje) ok 300 zł, w PL sklepie jest to 270 zł, a w UK było to 59,99 funta, natomiast w Irlandii 69,99 eurasa. Tylko dzisiaj, możemy to urządzenie kupić w baaaardzo atrakcyjnej cenie bo ok 150 zł. Zakupu musimy dokonać w sklepie Microsoft w UK bo tylko w nim (na naszym kontynencie) jest ta promocja. Płacimy kartą kredytową lub PayPal-em. Dostawa i zwroty są za darmo. Gdyby ktoś miał problem z podaniem kodu pocztowego do danych na fakturę, to możemy wkleić śmiało ten: rg6 1wg (ja go podałem), ale nic się nie musimy martwić, bo w ship adress (czyli adresie doręczenia) możemy śmiało wpisać nasz pełny polski adres. Myślę, że warto zakupić sobie to urządzenie w tej cenie – ja sobie zrobiłem prezent na gwiazdkę😉 .

5 comments

  1. Pingback: Microsoft Wireless Display Adapter z Lumią 830 – szybkie/filmowe review | Encyklopedia Windows Phone

Skomentuj

