Microsoft Band 1 jeszcze taniej !!!! Obecnie 49,99 funta (ok 300 zł)

Nie no, to już jest hardcore. Parę dni temu pisałem o promocji opaski Microsoft Band 1, której cenę zredukowano do 430 zł (69,99 funta w sklepie Microsoft UK). Sprawdźcie teraz link do sklepu – NO SZOK – cena opaski została jeszcze obniżona i obecnie kosztuje ona ok 300 zł (49,99 funta). Wysyłka i zwroty oczywiście za darmo. Poniżej link do sklepu:

http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/pdp/Microsoft-Band/productID.314504900?tduid=(56496b1e866d9de040c4f851f6b35edb)(259740)(2542549)(d_wp)()

Nie wiem co jest z tymi linkami do sklepu M$ ostatnio – mam informacje, że się nie chcą otwierać – dlatego wkleiłem cały, należy go zaznaczyć i skopiować, po czym wkleić do nowego okna przeglądarki.

5 comments

  1. Namex

    Jeszcze raz dzięki, wcześniejsze zamówienie po 69.99 nie zostanie odebrane, tak obsługa Microsoft mnie poinstruował, a obecne po 49.99 już do mnie lecie. Tym razem szybko się wyprzedaly, dobrze że się załapałem.

    Lubię

Skomentuj

