Polecenia głosowe – powrót na Windows 10

Powiem tak – kurka wodna, ja już nic nie rozumiem.

Była sobie aplikacja pod Windows Phone 7.X o nazwie „Polecenia głosowe„, o której pisałem w dniu (uwaga) 7 kwietnia 2012 r. – tak, tak, dobrze widzicie. Następnie na Windows Phone 8.X przestała być publikowana – nie wiedzieć czemu, bo przecież wobec braku Cortany czy innego asystenta, dawała nam pewne dodatkowe możliwości.

Dzisiaj całkowicie przez przypadek, w telefonie – przeglądałem historię zakupów w sklepie M$, a wśród wielu pozycji była właśnie ona – tapnąłem. Jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem, że jest aktywny przycisk „Zainstaluj” – zainstalowałem. Szok normalnie – DZIAŁA !!!!! Tak samo jak działała ponad 3 lata temu.

Pobierajcie i testujcie (link do sklepu jest pod nazwą aplikacji na początku wpisu), jestem ciekawy, czy była dostępna tylko dla mnie tj. dla osób, które ją wówczas nabyły, czy jest znowu dostępna w markecie dla wszystkich. Poniżej zamieszczam ponownie filmik, który na prośbę kilku userów grupy na FB Windows Phone Geeks .

4 comments

Skomentuj

