Fajna promocja – case na telefon z własnym zdjęciem za 0,99$ razem z przesyłką do Polski

Przeglądając dzisiaj internety trafiłem na fajną okazję. Jest sobie serwis cowcow.com, który między innymi zajmuje się produkcją gadżetów edytowanych przez nas poprzez wstawianie własnego zdjęcia, tekstu, grafiki, etc. Właśnie dzisiaj trafiłem na promocję u nich – obecnie możemy stworzyć sobie case na telefon (jest dość duża gama modeli do wyboru w tym np 8 różnych Lumii: 620, 630, 625, 720, 920, 928, 1020,1320 – co by był związek z tematyką strony), który regularnie kosztuje z przesyłką do Polski ok 30 dolarów. Promocja polega na wykonaniu własnego wzoru case-a po wejściu pod ten adres, (trzeba się zarejestrować bezpłatnie), po czym kiedy skończymy i finalizujemy zamówienie, w koszyku wpisujemy kod: Z099CASEH75JF, wówczas całkowity koszt produkcji i przesyłki case-a do PL wynosi 0,99$ (mi PayPal przeliczył na 3,83 zł). Płatności dokonujemy PayPalem lub kartą kredytową. Jak dla mnie bardzo fajna promocja, a nie wiem ile potrwa. Na jedno konto, które rejestrujemy przez email, możemy w tej cenie zamówić tylko jeden case. Poniżej screen case-u, który sobie wykonałem i drugi screen pokazujący, że to nie lipa. Powodzenia.

Ponadto z tego co wyczytałem, podobne promocje (tj. za ok 1$) są obecnie w tym sklepie na:

2 comments

Skomentuj

