Powrót …

Ok, trochę to trwało, była przerwa – tak jakieś 3 miesiące spowodowane:

  1. Ostatnimi ruchami Microsoft, które nie do końca mi się podobają i nie bardzo wiadomo o co im tak właściwie chodzi. Niby Windows 10 jest, co prawda w wersji testowej – ROZUMIEM, ale kręcenie się w kółko przy tych samych błędach, które wypadają wręcz losowo na tych samych urządzeniach, szereg bugów, niedoróbek, brak optymalizacji systemu i baterii, etc. doprowadziły mnie do sprzedaży Lumii 930. Po prostu – zważywszy na już dwukrotne porzucenie systemu wraz z użytkownikami, jest dla mnie nieporozumieniem – trzeci raz nie dam się robić w konia. Sprzedałem Lumię i czekam co będzie dalej, co to za cuda na kiju przyniesie finalna wersja systemu.
  2. Moim życiem prywatnym – ostatnie miesiące musiałem niestety (bądź stety – to się okaże) poświęcić na naukę. Cóż, zobaczymy – egzamin do którego się uczyłem, odbył się 26.09, wyniki będę znał 30.09, ale bez względu na rozstrzygnięcie, już się uczyć nie muszę.

Tak więc wracamy z blogiem. Na dobry początek, artykuł Wall-E-go, świeży jak bułeczki ze sklepu. Przeczytałem i mnie się podoba (jak z resztą cała jego twórczość). Opis nosi tytuł: Modern, czyli wiwisekcja kafli i znajduje się w podlinkowanym odnośniku. W przyszłości, jeżeli chcielibyście powrócić do niego, trafimy poprzez górną belkę na stronie głównej, gdzie najeżdżając myszką na pozycję „Opisy” z kontekstowego menu wybieramy ten tytuł.

Miłej lektury i witam powtórnie w grze.

Budniu

3 comments

  1. AMIGAnTOMEK

    OO zyjesz? Bo ja wróciłem do WP i ze smutkiem zauważyłem brak życia na tej stronie. Co przyniesie finalna zobaczymy. Ja narazie próbuję uruchomić Astorię na mojej 640 ale nie wychodzi mi to jakoś, chyba że M$ nagrzebał w najnowszym buildzie bo widzę że posiadacze kompatybilnych z Astorią słuchawek też maja problemy😀

    Liked by 1 osoba

  2. renekm2015

    Podzielam Twoja frustrację poczynaniami Microsoftu, ja też miałem tego dość i sprzedałem, trochę z żalem moją piękna czerwoną Lumie 1520. Szkoda jej, marnowała się na Windowsie. Sprzedałem też drugą L535 która używałem do testów i piszę teraz do Ciebie na słuchawce z Androidem, nie mam stresów i niemiłych niespodzianek i wszystko działa jak należy. Może za jakiś czas wrócę do Windowsa jeśli MS zrobi z tego coś naprawdę rewelacyjnego. Dziękuję Ci za to, że dużo mnie nauczyłeś i dzięki Tobie dobrze poznałem ten system. Mam nadzieję że jeszcze spotkamy się w internecie.. Życzę Ci super wyników z egzaminu, zresztą ktoś tak mądry jak Ty może mieć tylko super wyniki..

    Liked by 1 osoba

Skomentuj

