Głośnik BUSH B108 Stereo Bluetooth + Windows Phone 8.1

Dwa słowa – w niedzielę wygrałem licytację tego głośnika i kupiłem go NOWEGO za 36,01 zł + 20 zł przesyłka = 56,01 zł 😉 http://allegro.pl/glosnik-bush-b108-stereo-bluetooth-srebrny-i5387208895.html

Dzisiaj przyszedł z rana tak ok 10:00 – kurier UPS. Dopiero zobaczyłem, że ma angielską wtyczkę do gniazdka, tak więc szybka wizyta w sklepie elektrycznym i za 7 zł kupiłem sobie przejściówkę (nie chciało mi się czekać na przesyłkę z Allegro – może bym zaoszczędził ze 3 zł, nie warto).
Miałem wątpliwości czy będzie działał z Windows Phone bo jak wiemy, nie ze wszystkim nasze słuchawki chcą hulać.
Podłączyłem do kontaktu, włączyłem głośnik, włączyłem BT w telefonie – parowanie trwało może ze 3 sekundy ;-).

Okazuje się, że głośnik w pełni obsługiwany jest przez Windows Phone tzn. odtwarzanie muzyki, rozmowy telefoniczne – jak zestaw głośnomówiący (ma wbudowany mikrofon u góry obudowy), działają z telefonem przyciski funkcyjne głośnika jak zmiana piosenki, czy odbieranie oraz odrzucanie połączeń. Dynamika całkiem niezła, jest i bas i wysokie tony – wszystko super. Sterowanie głośnością działa osobno – tzn. w głośniku przyciski sterują wbudowanym potencjometrem, także możemy regulować głośność zarówno z telefonu, jak i z głośnika.
Ponadto ma złącze USB i chinch-chinch – można pod nie podłączyć pendrive z muzyką lub dowolne urządzenie z wyjściem audio. Ponadto głośnik działa bez problemu z komputerem, tabletem z Windowsem 8.1 oraz Androidem 4.2 i telewizorem (sprawdziłem – uwierzcie, ale już nie chciało mi się nagrywać filmiku).
Podsumowując – jak za 56,01 zł + 7 zł przejściówka = 63,01 zł IMO dobry zakup mi się udał, na lato na ganek przed domem jak znalazł. BTW – głośnik musi być podłączony do kontaktu – niestety nie ma wbudowanej baterii, ale jak dla mnie to żaden problem tym bardziej za tę kwotę. Poniżej mój filmik prezentujący działanie – jakość filmu i dźwięku na nim nie jest rewelacyjna ponieważ nie miałem czym go nagrać i użyłem kamery sportowej (telefon wówczas odtwarzał muzykę 😉 )

2 comments

  1. xblady

    Kupiłem słuchawki, niby uniwersalne, ale funkcje takie jak obsługa rozmów i odtwarzacza pilotem mały działać tylko na iphone. Podłączyłem do L625 i działają wszystkie funkcje, a jest nawet jedna więcej, po przytrzymaniu przycisku wywołuje się „Słuchanie”.

    Lubię

Skomentuj

