Fibrum – okulary do rozszerzonej rzeczywistości dla Windows Phone

Tytułem wstępu: Wobec faktu, że w ostatnim czasie nie za bardzo było o czym pisać, gdyż 90% informacji opierało się o kolejne przecieki dot. Windows 10 TP, to i nie pisałem – bo plotkami i niesprawdzonymi informacjami się nie zajmuję. Nie mniej dzisiaj przeczytałem ciekawą informację, którą myślę, że warto się Wami podzielić.

Magiczne słowo brzmi FIBRUM – cóż to jest ? A no są to specjalne okulary, a w zasadzie uchwyt z soczewkami, w którym umieszczamy nasz telefon. Za pomocą specjalnych aplikacji i wykorzystując te „okulary” możemy przenieść się w świat 3D tak gier, jak i różnych renderów. Zasadniczo efekt, o którym piszę ma raczej charakter, który ciężko zobrazować słowami, tak więc zapoznajcie się z filmikiem, a później doczytajcie końcówkę mojego artykułu:

Ciekawe, prawda ?

A teraz najciekawsza, a zarazem nietypowa informacja. Najciekawsza dlatego, że te okularo-uchwyty mają być dostępne w sklepie Microsoft już od 1 czerwca 2015 r. w cenie wcale nie wygórowanej bo ma być to kwota ok 130 – 140$. A dlaczego ta informacja jest nietypowa ? Dlatego, że informację o tym jako pierwszy zamieścił na swoich stronach rosyjski oddział Microsoft. Oczywiście wraz z okularami, powstają już specjalne aplikacje, za pomocą których będziemy mogli w pełni skorzystać z dobrodziejstw rozszerzonej rzeczywistości. Listę aplikacji możemy znaleźć tutaj. Jak dla mnie zapowiada się baaaaaardzo ciekawe lato tego roku 😉

Dowiedziałem się o tym stąd. Miłego weekendu życzę.

Budniu

Skomentuj

