Prognoza – wczoraj miała miejsce duża aktualizacja

Program pogodowy, z którego korzystam Prognoza, a o którym kilka razy pisałem (ostatni raz tu) jest stale rozwijany i ulepszany. W dniu wczorajszym miała miejsce duuuuża aktualizacja, która jednak optycznie (na pierwszy rzut oka) nie wykazuje zauważalnych zmian – ot program wygląd jak wyglądał. Nie mniej opis zmian w markecie jest imponujący (pozwolę sobie przytoczyć):

Version 2.2.8.5 changelog
*New features*
• Snow animation while it’s snowing.
• Precipitation values for Rain/Snow on all three themes displayed only when it rains/snows..
• Weather sharing (shares the current city weather with every app that can be used for sharing) tap “…” menu and then “share weather” > share it wherever you want.
• Added detailed views for hourly and daily weather information, just tap a day or an hour item that you need more info about and a window will appear with more information.
*Other Changes and bug fixes*
• Favorites are now alphabetically sorted.
• The whole code downloading new weather data is refined and tuned for less memory and data consumption.
• Changes and improvements in all languages (16 of them).
• Changes to the lock screen design, made it less cluttered.
• Added starting animation to all themes.
• The app starts now 4x faster.
*Known bugs*
• Our weather source openweathermap.org does a major reconstruction of their weather algorithm which currently results in a few not so accurate weather. Sometimes where it snows the source does show “cloudy” but this bug will be fixed by the source, there cannot help any change in the code of the app itself.

W zasadzie celowo o tej aktualizacji nie pisałem wczoraj ponieważ uznałem, że poczekam i zobaczę jak ww. zmiany się sprawdzają w praktyce (głównie czekałem na wspomnianą przez autora animację opadów śniegu – doczekałem się). Dzisiaj wg programu ma w mojej lokalizacji padać słaby śnieg, w związku z czym sprawdziłem czy jest animacja – jest (nagrałem krótki filmik):

Widać na nim, jak „fruwają” jakieś pyłki po ekranie😉 czyli jest dobrze. Jeżeli autor poprawi grafikę tych płatków, będzie zarąbiście. Pobieramy standardowo – klikając/tapiąc/skanując nw. QR kod:

 

2 comments

  1. Wall-E

    Doopy ten śnieg nie urywa, ale miły gest dewelopera to jest🙂
    Troszku się na początku wystraszyłem bo apka przestała mi nagle pokazywać ekran główny… okazało się, że musiała animację załadować (dossać?).
    To co ważne po ostatnich aktualizacjach to fakt, że przestała wywalać do pulpitu z ekranu głównego i wreszcie działa jak bozia chciała😉

    Lubię

    • Budniu

      Marny ten śnieg bo to pierwsze podejście. Jak obserwuję tego dewelopera to nie spocznie on na tym i myślę, że lada chwila wrzuci zamiast tych latających paprochów jakąś sensowniejszą grafikę przedstawiającą płatki śniegu.

      Liked by 1 osoba

Skomentuj

