Konferencja Microsoft skończona – podsumowanie

Tak, właśnie przed paroma chwilami skończyła się konferencja Microsoft na temat nowego systemu tj. Windows 10, który zagości na wszystkich typach urządzeń (telefony, tablety, komputery). Generalnie celowo czekałem parę minut po konferencji (z lenistwa) bo wiedziałem, że za moment pojawią się już pierwsze news-y w wersji pisanej i zdjęciowej. Tak więc możecie podkręcić oglądalność innego bloga, którego autor już podsumował zdjęciami i tekstem to co zaprezentowano. Ja ze swojej strony tylko wskaże to co najważniejsze – kiedy ten system zobaczymy. Otóż, dla komputerów pierwszy build ukaże się w przyszłym tygodniu, natomiast na telefony wersję deweloperską zainstalujemy w lutym br. Oglądałem konferencję i największe wrażenie na mnie zrobiło coś o nazwie HoloLens. W skrócie mówiąc – za pomocą specjalnych okularów przenosimy się w świat hologramów za pomocą których możemy projektować, czy budować. Żeby nie przynudzać, poniżej zamieszczam filmik, który nagrałem ze streamingu z konferencji:

Skomentuj

