Flightradar24 Free – od teraz jest również darmowa wersja

Parokrotnie już pisałem o tej aplikacji tj. Flightradar24. Ja tam jestem jej fanem i lubię popatrzeć co w danej chwili przelatuje nam nad głową. Program w pełnej wersji kosztuje 9,99 zł czyli dość dużo, nie mniej jak dla mnie jest warty tej ceny. Są jednak osoby, które uważają, że te 10 zł to za dużo, a że program dotychczas nie posiadał opcji „wypróbuj” to i na dobrą sprawę, ci którzy go nie nabyli nie wiedzą co tracą – do teraz. Otóż w dniu dzisiejszym pojawiła się w markecie wersja darmowa o nazwie Flightradar24 Free. Od pełnej – płatnej, różni się czterema szczegółami:

  1. Nie można w niej sprawdzić wszystkich szczegółów danego lotu tj. przebiegu trasy, prędkości, czy punktów startów i lądowań,
  2. Brak filtrowania wyświetleń wg linii lotniczych czy prędkości,
  3. Brak widoku z kokpitu (co mnie osobiście najbardziej kręci),
  4. Wersja darmowa ma banery reklamowe.

Nie mniej, za pomocą darmowej wersji możemy poznać to, co dotychczas straciliśmy, nie kupując tej aplikacji wcześniej. Aplikację pobieramy klikając/tapiąc/skanując nw. QR kod.

A tutaj dla porównania zamieszczam link do pełnej wersji w markecie Flightradar24 full.

Skomentuj

