Zdiagnozuj samochód dla Windows 8.X

Osoby czytające jakiś czas mój blog, z całą pewnością pamiętają mój artykuł traktujący m. in. o wykorzystaniu interfejsu diagnostycznego ELM 327 i telefonu z Windows Phone. Jednym z opisywanych programów, które wówczas testowałem (i do dzisiaj używam) była polska aplikacja „Zdiagnozuj samochód„. W dniu dzisiejszym (miała miejsce aktualizacja programu) spotkała mnie miła niespodziewajka – otóż ów program, zaczął również funkcjonować w wersji dla komputerów z Windows 8.X w tej samej cenie co dla smartfonów czyli 6,49 zł. Jednak w związku z polityką M$ typu „multiplatform” osoby, które go zakupiły raz dla Windows Phone, nie muszą go ponownie kupować w wersji desktopowej, a jedynie zainstalować za darmo na kompie. Oczywiście pobrałem program i jak tylko przetestuję go na laptopie, dam znać czy sprawuje się tak samo dobrze jak na telefonie. Program pobieramy z tego linka.

Skomentuj

