Kupony rabatowe Allegro.pl

Całkiem przez przypadek, dzisiaj w czasie kupowania przedmiotu na Allegro trafiłem z automatu na taką informację:

Zaciekawiony tematem, zanim dokonałem zakupu poszperałem w sieci (jakąś 1 minutę) i znalazłem informację:

https://kupony.allegro.pl/mobile/regulamin_31.10-06.11.2014.pdf

Cóż mam więcej pisać, aplikację Allegro mam od dawna w telefonie, konto u nich też, więc sprawdziłem w aplikacji zakładkę: Moje Allegro>Moje kupony – było pusto. Jednak u dołu ekranu jest jeden słuszny przycisk – „odbierz kupon” – tapnąłem. Zamieliło chwilę, po czym w zakładce pojawiła się informacja, że przyznano mi kupon zniżkowy na zakupy w wysokości 20 zł z zastrzeżeniem, że muszę zakupu dokonać przez aplikację w telefonie, a nie w kompie czy przez www. Kupiłem więc sobie pokrowiec CP-623 w kolorze białym, który razem z przesyłką miał kosztować 65 zł. Zgodnie z informacją w regulaminie, żeby skorzystać z kuponu – w czasie realizacji płatności (tzn. przed przejściem na stronę banku) – należy przyjrzeć się dokładnie stronie na której obecnie się znajdujemy w aplikacji i znaleźć pozycję „zapłać  mniej/kupony” (lub brzmiącą podobnie – nie zrobiłem screena). Tapiemy na nią, a po chwili aplikacja przenosi nas do zakładki z posiadanymi kuponami/kuponem, a po tapnięciu na nim przelicza nam wartość zakupów i pomniejsza o kwotę jego wartości. Finalnie zakupy na kwotę powyżej 49,99 zł, zostaną pomniejszone o wartość kuponu (w moim przypadku o 20 zł). Warto dodać, że akcja jest terminowa, a obecna trwa do 6 listopada 2014 r., po czym będzie następna (chodzi o to żeby mądrale nie kumulowały kuponów z różnych akcji). Nie mniej, ja jestem zadowolony z takiego rozwoju sytuacji😉

One comment

  1. Pingback: Kupony Allegro – kolejna promocja, aż na 100 zł !!! | Encyklopedia Windows Phone

Skomentuj

