Xbox Extras – w końcu dostępne dla Windows Phone 8.1

Jako wręcz fanatyk wszystkich produkcji sygnowanych logiem Xbox staram się śledzić w miarę na bieżąco również tę sferę działalności Microsoft. Nie ukrywam, że obecnie nie jestem w stanie sobie przypomnieć dokładnego momentu tzn. czy to o czym chcę napisać nastąpiło wraz z Windows Phone 8, czy też z Windows Phone 8.1 (chyba jednak to drugie), w każdym razie chodzi o uniemożliwienie instalacji aplikacji służącej do zarządzania wyglądem naszego avatara Xbox z poziomu telefonu – a mówię tu o Xbox Extras. Tak jak wspomniałem – pamiętam, że używałem jej na WP 7.X, po czym chyba na WP8 też była dostępna, ale z całą pewnością na WP 8.1 już jej się nie dało pobrać z marketu – do dzisiaj. Właśnie sprawdziłem, że już jest z powrotem dostępna tak więc wszyscy zainteresowani mogą ją zainstalować. Jak zdążył nas już M$ przyzwyczaić – nie mają w zwyczaju zamieszczać changeloga lub jeżeli się on pojawia, ogranicza się do informacji typu „poprawki błędów i usprawnienia”. Podobnie jest w tym przypadku – brak historii zmian, a po sprawdzeniu w telefonie, nie widzę żeby coś dodano, czy zmieniono (no może poza ikoną – chyba jest trochę inna). Anyłej jak to mówią – pobieramy z ww. linka lub skanujemy QR kod:

One comment

  1. Wall-E

    Superosssssss…😀
    Ta apka znikła mi po aktualizacji PfD do Brytyjskiego Cyana… znaczy, przestała być dostępna w markecie🙂
    Nie żeby jakaś ważna dla mnie była, niemniej fajnie, że wróciła.😀

    Dzięki za info.🙂

    Lubię

Skomentuj

