Ruszyły zapisy na beta testy Opery dla Windows Phone

Zacznę od tego, że jestem przeciwnikiem wszystkich aplikacji dostępnych w sklepie, które mają zastępować te natywne. Dlaczego ? Ano z jednego powodu – jak dla mnie idiotycznym pomysłem jest instalowanie dodatkowych apek, powielających funkcje już obecnych w systemie, podczas gdy tych natywnych nie można odinstalować – jednak to tylko moja opinia. Po prostu – nie podoba mi się obecność 5 kalendarzy, 3 skrzynek z sms-ami, 4 przeglądarek www i Bóg wie czego jeszcze. Nie mnie jednak skoro mamy beta testy, które (jak plotka niesie) mogą skończyć się „natywnością” Opery w Windows Phone to myślę, że warto. W dniu dzisiejszym ruszyły zapisy na beta testy nowej, mobilnej wersji Opery dla Windows Phone. Rejestracja jest dziecinnie prosta, gdyż polega tylko na podaniu swojego adresu email na stronie pod tym linkiem. i cierpliwie czekać na znak-sygnał kiedy będzie można zacząć pobierać. Z racji tego, że brałem udział już w wielu testach programów w wersji beta, sugeruję podać jako email swój identyfikator Microsoft, z uwagi na to, iż już kilkakrotnie się przekonałem, że testy beta nie polegały na pobraniu pliku xap i instalacji go w telefonie za pomocą komputera, tylko pobieranie następowało przez market, a aplikacja do testów była dostępna TYLKO dla osób z zarejestrowanym identyfikatorem M$, do którego nota bene musiał być przypisany również telefon, na którym będziemy testowali. W każdym razie, wobec faktu, że jest to za darmo myślę, że nic nie stoi na przeszkodzie się zarejestrować.

Skomentuj

