Drobna zmiana

W związku z małym rozwojem mojej strony, która wzbogaciła się ostatnio o redaktora Wall-Ego, postanowiłem uprościć możliwość nawiązania kontaktu z nami. Obecnie po prawej stronie witryny widoczne są avatary moje i Wall-Ego, kiedy najedziecie myszką na mój – wyświetli się adres email do kontaktu: kontakt@encyklopediawindowsphone.pl a po kliknięciu powinien Wam się uruchomić automatycznie zdefiniowany w systemie klient poczty. Chciałbym jednak zaznaczyć, że nie będę odpisywał na pytania dotyczące rozwiązań poruszanych na stronie, od tego są komentarze, które są publiczne, a jak wiadomo komuś innemu może się również w przyszłości przydać podane w nich rozwiązanie – mail taką możliwość ogranicza. Adres mailowy jest podany w celu umożliwienia Wam pisania ewentualnych sugestii, propozycji artykułów/opisów/testów/etc. Mam nadzieję, że takie rozwiązanie się przyjmie i nie będzie nadużywane. Zaznaczyć muszę tylko, że póki co mój dostawca usług (domeny) ma chyba wolne, ponieważ w panelu uruchomiłem już skrzynkę, jednak host odrzuca wysłane maile. Poczekamy parę dni, już do nich napisałem maila w tej sprawie. Pozdrawiam.

Budniu

Skomentuj

