Tentacles – kolejna gra ze statusem Xbox za darmo, jednak nie dla naszego regionu

Dwa dni temu w markecie pojawiła się gra pod nazwą Tentacles, która z tego co widzę po screenach jest baaaardzo podobna do płatnej Contre Jour. Zaciekawiłem się bo jest to gra ze statusem Xbox, więc sprawdzam – niestety, gra nie jest skierowana (przynajmniej póki co) dla naszego regionu. Sprawdziłem również US i GB – także lipa. Informację o niej uzyskałem z FB, gdzie link (jak na nasz region i język) jest dość egzotyczny bo prowadzi do duńskiego marketu, skąd ją można pobrać. Tak więc dzielę się linkiem i Qr kodem dla regionu skąd ją można zassać, jednak najpierw musimy w ustawieniach zmienić region urządzenia na Danię i zrestartować telefon, po czym spróbować pobrać grę. W związku z tym, że jestem poza domem, a telefon mi padł i nie mam pod ręką kabla USB ani ładowarki Qi nie mam jak sprawdzić, więc proponuję żeby ktoś kto spróbuje podzielił się w komentarzu informacją czy da się ją w ten sposób pobrać i zainstalować. Link do duńskiego marketu lub Qr kod:

6 comments

  1. Sainti

    Tentacles już kiedyś był na WP, jako jedna z pierwszych gier ze statusem Xbox. Niestety z jakiegoś powodu zniknął ze sklepu. To jest chyba druga część gry i mam nadzieję, że jest równie dobra.

    Liked by 1 osoba

Skomentuj

