No i przyszła do mnie aktualizacja PfD 8.10.14147.180

Tak jak w tytule – jak pisałem wcześniej na mojej L1520 mam Cyan dla wariantu GB z uruchomionym PfD i w dniu dzisiejszym pojawił się UPD systemu do wersji 8.10.14147.180.

Główną i najbardziej zauważalną zmianą jest możliwość tworzenia folderów w homescreen bez dodatkowych aplikacji. Po prostu najeżdżamy jednym skrótem na drugi i już mamy zestaw dwóch skrótów, kiedy chcemy dodać trzeci, najeżdżamy nim na dotychczasowy folder, ot cała filozofia. Baaardzo mi przypadło to do gustu.

Jak trochę potestuję to napiszę dwa słowa. BTW – dla uczestników programu PfD pobieranie aktualizacji odbywa się poprzez wejście z poziomu ustawień w aktualizację i sprawdzenie dostępności.

3 comments

  1. bjork-boy

    Naprawdę dali radę z tymi folderami…
    Teraz widzę sens przeniesienia gier do L.A.
    Mając pogrupowane ulubione apki i gry w folderach alfabetyczna lista wszystkiego co jest zainstalowane w telefonie daje przejrzystość przy dużej ilości instalek.

    Lubię to

Skomentuj

