Lockscreen od Microsoft już dostępny do pobrania w wersji beta

No to tak (jak to na piątek przystało) – M$ właśnie udostępnił w sklepie zapowiadaną od czasu MWC w Barcelonie nową aplikację ekranu blokady. Cóż ja mam więcej pisać, jak to wygląda każdy widzi na screenach, a program jest dostępny dla wszystkich urządzeń posiadających Windows Phone 8.1. Program daje nam następujące możliwości edycyjne ekranu blokady:

 

 

Aplikacje jest do pobrania za darmo ze sklepu pod tym linkiem lub po zeskanowaniu QR kodu:

Jak dla mnie to doopy nie urywa – jest bo jest ot co.

 

10 comments

    • Budniu

      Też tak uważam, wrzuciłem z czystej ciekawości, ale jak zobaczyłem, że wyłącza kącik dziecięcy i nie pozwala na korzystanie ze zmiany tła ekranu blokady przez aplikacje pogodowe.

      Lubię

  1. malorztapeciorz

    I przecież to czas wybudzania telefonu wydłuża o tyle że hohoho. U mnie na l925 po włączeniu ekranu chwile ciemno, dopiero doładowuje tapetę i potem zegarek. Beta betą no ale…

    Lubię

  2. lesiot

    Baaaaardzo to słabe… miałem nadzieję, że jak dadzą coś nowego to będzie bogatsze w funkcje od tego co było (chociaż, ze 4-5 kolejne powiadomienia z kalendarza)… ale to poszło wręcz w gorszą stronę😦 Zostaje przy Lock Manager Free.

    Lubię

    • Wall-E

      Odrobinę wrócę do tematu…
      Mocno się zastanawiałem nad sensem wydawania – było nie było fajnie zapowiadającej się apki – w takim stanie deweloperskim jaki został zaprezentowany. Dopisek „Beta” do apek Microsoftu czy Nokii nie jest czymś nowym, jest wręcz powszechny, jednak przyzwyczaił mnie on do pewnego i ściśle określonego poziomu… hmm… technicznego(?) aplikacji. Tym bardziej zdziwiło mnie określanie apki w tym stanie mianem „Beta”. Ale chyba jest pewne wytłumaczenie tej sytuacji…
      Na „niebieskim” forum jeden z użytkowników był łaskaw zarzucić opinią, że apka mogła zostać wydana pod presją społeczności.
      I chyba TO właśnie tworzy ów problem bo faktycznie, parcia userów na tą apkę nie sposób było nie zauważyć.
      Osobiście nie uważam za słuszne uginanie się w takich przypadkach pod presją społeczności bo to robi więcej złego niż dobrego. Wydaje się takiego „potworka” na szybkiensa a potem tylko biadolenie i narzekanie w opiniach – oczywiście uzasadnione biadolenie i narzekanie bo jak to działa każdy widzi.
      Mam tylko nadzieję, że Microsoft jest świadom stworzenia frankensztajna i dotychczasowych opinii o swoim dziecku nie bierze sobie specjalnie do serca. Ufam również, że jest świadom generalnych błędów występujących w apce choć w jej opisie zostały one pominięte milczeniem (tylko dlaczego?).

      O ile obecny stan apki nie zniechęci do niej to pozostaje tylko czekać na bardziej sfinalizowany dewelopersko produkt.

      Lubię

  3. lesiot

    Nie instalujcie tego badziewia… zupełnie się jeszcze do niczego nie nadaje, a po odinstalowaniu ekran zwykłej blokada wybudza się znacznie dłużej niż przed zainstalowaniem tego czegoś… Ehhh…

    Lubię

  4. lesiot

    W końcu po którymś odinstalowaniu (nie wiem co więcej zrobiłem, ale przeisntalowywałem też Lock Manager Free i ustawiałem tło na jednolity kolor w jakichś kombinacjach), szybkość wybudzania wróciła…

    Lubię

Skomentuj

