Zmiana wyglądu strony (może chwilowa – zależy od Was)

Trochę mi się już znudził poprzedni motyw, którego używałem na mojej stronie. Tak więc dzisiaj przysiadłem i zmieniłem na ten który jest obecnie. Głównym powodem zmiany była chęć „widzenia” tekstu wpisów na całej stronie, a nie tylko na wąskim pasku po środku. Na wielkość czcionki tytułów nie mam wpływu bo szablon jest darmowy, a 75$ nie mam na jego zakup ;-).

Tak więc pytam Was – czy tak może pozostać, czy zmienić na poprzedni ? Dziękuję za konstruktywne uwagi.

UPD – już widzę, że wersja mobilna strony menu z prawej wyświetla na dole. W każdym razie treść i zdjęcia są ok.

15 comments

  1. Wall-E

    Moje zdanie już znasz.
    Źle nie jest, powiedziałbym, że nawet dobrze. Niestety – styl wymaga odrobiny przeróbki. Reszta to już kwestia przyzwyczajenia. 🙂
    Niemniej dobrze, że nawet pod tym względem nie stoisz w miejscu. Gratki 😀

    Polubienie

Skomentuj

