Modern Combat 5 Blackout już dostępne również na desktopy z Win 8 w PL regionie !!!!

Od wczoraj (kiedy napisałem o wersji mobilnej Modern Combat 5 Blackout) już miałem news-a o tym, że lada chwila będzie dostępna również wersja dla desktopów. Ba, miałem nawet link do sklepu jednak dla regionu Wietnamu, gdzie już wczoraj był on aktywny, a w PL (jak i w UK i US) niestety nie. Sprawdzałem wczoraj z 10 razy, ale nic z tego. Dzisiaj również od rana i też lipa, aż tu przed chwilą tada:

Można już pobierać na komputery tę piękną strzelankę. Ponadto muszę dodać, że miło zaskakuje Microsoft, ponieważ wobec faktu, że gra jest multiplatformowa (dla Win 8.X i WP 8.X), kupujemy ją TYLKO RAZ (celowo zaznaczyłem tę informację na screenie w górnym lewym rogu). Ja kupiłem wersję dla Windows Phone, a jak widać, wersję dla desktopu mogę zassać za darmochę. Jak dla mnie bajka. A teraz to na co wszyscy czekają LINK do wersji dla desktopów. Smacznego i miłego grania.

Skomentuj

