Informacja

Z dniem dzisiejszym, czyli od chwili jak zostałem zbanowany zakończyła się moja „współpraca” z forum windowsmania.pl. Od dzisiaj oni żyją swoim życiem, ja swoim. Nie będę tłumaczył za co dostałem bana (zainteresowani mogą zobaczyć moje ostatnie posty) nie mniej z chwilą zbanowania, uznałem, że poproszę o usunięcie mojego profilu, bo takie traktowanie jest poniżej krytyki. Piszę to w razie sytuacji gdyby ktoś na tym forum zarejestrował i używał tego samego nicka czyli „Budniu” – to nie ja,

11 comments

  1. oibis2

    Nie znam szczegółów więc nie obstaję za żadną ze stron. Obiektywnie patrząc to wielka szkoda, bo tak mocno zaangażowanych osób jest niewiele.

    Lubię to

    • Budniu

      Pojęcia nie mam, nie wydaje mi się, żeby zrobił coś złego, a to że stanąłem w obronie jakiegoś tam usera, który zadał zwyczajne pytanie chyba zostało potraktowanie jak atak cybernetyczny.

      Lubię to

    • Budniu

      Nie mniej wydaje mi się, ze to jakieś osobiste animozje jednego admina. Chyba go zaczęło boleć, że czepiałem się jego wypowiedzi, które nie były ani stylistyczne, anie gramatyczne i ciężko było doszukać się w nich sensu patrząc z perspektywy wątku, w którym je zamieszczał. Nie ma o czym mówić – dziecko wyemigrowało do UK, pracuje w Nokii i myśli, że rozumy pozjadał.

      Lubię to

  2. amigantomek

    hmmm myślę że wiem o kogo chodzi 😀 Przykro tylko że tak potraktowano zawsze chętnego do pomocy człowieka… Niestety coraz częściej na forach rządzi młodzież która nie ma zielonego pojęcia o netykiecie, zasadach dobrego wychowania i ogólnie o właściwej postawie…

    Lubię to

Skomentuj

