Aktualizacja Windows Phone 8.1 preview for developers build 8.10.12393.890

No tak, aktualizacja się pojawiła, a ja … kosiłem trawnik. Nie mnie lepiej późno niż później jak to mawiał klasyk. Dla wszystkich korzystających z programu WP 8.1 PfD właśnie pojawiła się aktualizacja systemu do wersji 8.10.12393.890.  Ja póki co pobrałem, ale zainstalować nie mogę ponieważ bateria nie ma odpowiedniego poziomu, tak więc ładuję. W sieci coś ludzie piszą, że nie którzy już dostali Quiet Hours (profile dźwiękowe) bez aktywacji Cortany. Dam znać za parę chwil jak obadam co i jak po instalacji. Żeby pobrać wchodzimy: ustawienia>aktualizacje>sprawdź aktualizację – jak jesteśmy członkami PfD powinno się pojawić.

UPD

Dobra sprawdziłem, oprócz nowego splashscreena przy starcie systemu i poprawionej prędkości pracy, nie dostałem zdaje się nic tzn. nic zauważalnego (coś ludzie piszą o poprawce działania baterii, ale to da się sprawdzić po paru dniach). Dla wszystkich, którzy poszukują „quiet hours” w ustawieniach, dla sprawdzenia po UPD proponuję mały test:

1. Tapiemy „lupkę”,
2. Wpisujemy w okno Quiet hours,
3. Tapiemy z podpowiedzi „Quiet hours ustawienia”
4. Mamy taki ekran:

I to by było na tyle, jeżeli chodzi o globalne quiet hours😉 .

9 comments

  1. Wall-E

    Aktualizację pobrałem. Jak mi się wydaje – troszku wcześniej niż Ty. Ale nie to jest najważniejsze bo nie o wyścigi tu chodzi.
    Ważniejsze to, że potwierdzasz moje spostrzeżenia (na co podświadomie chyba liczyłem) co do tego apdejta – przynajmniej te na „tu i teraz” – nic co by w oko wpadło. Jednak jeśli jest apdejt to powinno to dać o sobie znać… Poużywamy, zobaczymy🙂

    Lubię

  2. oibis2

    Cześć.
    Kładłem się spać i było 54%, wstałem rano i jest 54%. Dodatkowo pośmigałem teraz po necie z 10min i dalej jest 54%.
    Nie chce zapeszyć ale Twoja L1520 moze dobije do tygodnia 😊

    Lubię

    • Budniu

      Zobaczymy jak będzie. Jak pisałem – wczoraj ładowałem i przez całą noc był podpięty do ładowarki, tak więc dzisiaj od rana nie zdążyłem zauważyć zmian😉

      Lubię

  3. Wall-E

    Ołkej… Kilka dni testów tej miodności za nami.

    Co u MNIE się zepsuło:
    1. Wybudzanie fona.
    Kiedyś było natychmiast, teraz na wybudzenie ekranu czekam „kilka-dobrych-chwil”.
    2. Zasięgi łączności wireless.
    Łączność mobilna jak i WiFi zaczęły działać gorzej. O ile wcześniej dało się korzystać z mobilnego netu w tzw. „dziurach”, o tyle teraz mam z tym problem w takich miejscach – jest albo go nie ma (częściej nie ma). Skuteczny zasięg WiFi również spadł – przy ruterze potrafię mieć „połowę kresek”… o kiblu nie wspominam – zawsze miałem nie mniej niż „2 kreski”, teraz ledwo łapie o ile w ogóle. Oczywiście przekłada się to i na jakość połączenia.

    Co U MNIE się naprawiło:
    1. Wyświetlanie emaili (popsuło mi się po apdejcie nr 1).
    Było tak: otwieram emilkę i klikam w link w niej zawarty… oglądam sobie w przeglądarce co-tam-w-linku-było, „back” i wracam do emaila… email jest pusty – nie posiada treści (za wyjątkiem nagłówka). Teraz jest już OK.
    2. Bateria – ale raczej tylko w trybie stand-by.
    Faktycznie, jeśli fona się nie używa przez kilkanaście godzin, to bateryjka potrafi spaść o 1-2… góra 3%. Jednak w trybie normalnej pracy fon żre tak samo jak żarł. Czyli jakieś 15% na godzinę – o ile nie więcej.

    To tyle co zaobserwowałem u siebie podczas normalnego używania – jakoś specjalnie nie testowałem.
    We łikend spróbuję fona sprowadzić do fabryki bo nie przeczę, że sporo w nim mieszałem ostatnimi czasy. wtedy popaczam jak to się ma do „czystego systemu”.🙂

    Lubię

  4. Wall-E

    Dobra… mobilny internet naprawiłem sobie – przez przypadek, ale naprawiłem. Wystarczyło przełączyć komunikację z 3G na 4G by ruszyło to z przysłowiowego kopyta. Jednocześnie nie zmienia to faktu, że komunikacja stricte 3G chodzi u mnie jak naćpana glizda pod górę.
    BTW… Trochę mnie to dziwi bo dotąd 3G było „zawsze” a 4G „czasami” (mimo, że jestem w sieci „lidera sieci LTE” – a może właśnie dlatego…) – teraz role się poniekąd odwróciły. Ciekawe zjawisko.
    Niemniej, WiFi nadal pozostawia wiele do życzenia. Jeszcze spróbuję w ruterze pomieszać – może tam jest coś „nie tak”. Ostatnio „moje-najmojsze” UPC cóś-tam we sofcie rutera aktualizowało… Żenada, że tak powiem.

    No i bateryjka… Troszku bardziej w obserwacje się zaangażowałem i może stąd te „zmiany” w odbiorze.
    Dzisiaj używałem fona w sposób raczej umiarkowany (choć dane pakietowe jak i WiFi oraz lokalizacja cały czas na „ON” są – nie wy/przełączam tego z zasady) – głównie leżał… Przez 8 godzin pozbyłem się 2% prądu. Jak dla mnie to super jest przy poprzednich 8-10%.
    A i przy używaniu odnoszę wrażenie, że jest nieco (podkreślam: nieco – bo doopy nie urywa) lepiej – wbrew temu co pisałem poprzednio. Może dlatego, że wczoraj namierzyłem i usunąłem kilku zakamuflowanych prądożerców… Może…
    Lag wybudzania ekranu istnieje nadal.

    No i zauważyłem jeszcze jeden „drobiazg”…
    Animacja przywracania ekranu startowego („back” z jakiegoś miejsca) klatkuje – animacja nie jest płynna.

    Pozostaje jeszcze łikend i zapodanie temu fonu fabryki…🙂

    Lubię

    • Budniu

      Co do LTE – ja zauważyłem to już dawno, że Orange pozmieniało i tam gdzie miałem HSPA+ lub 3G teraz mam LTE nontop. Wydaje mi się, że operatorzy przeszli na tę częstotliwość dlatego jak telefon to wspiera, trza ustawić.

      Lubię

      • Wall-E

        W sumie… jak się nad tym tak głębiej zastanowić to wydaje się, że możesz mieć rację. Ja jestem w PLUS-ie akurat, ale to chyba tylko różnica nazw operatora…
        Od pewnego czasu 3G u mnie działa tak jakby chciało (a może nie chciało) a nie mogło. Za to 4G popiernicza jak dziki murzyn za zebrą po sawannie… Ale (!!!) też nie zawsze i nie wszędzie – poświęciłem dzisiaj 50 minut mojego bezcennego czasu i podróżując PESĄ z fabryki do domu prawie non-stop wlepiałem gały w „zasięg” fona – sporo ssałem z marketu w tym czasie… więc wiesz….😉
        No różowo to to nie jest. Każdy „wysokościowiec” w zasięgu percepcji bądź wiadukt (mam takowy po drodze – kolejowy) koncertowo zabija transfer – paczając na „kreski” ma się w miarę dynamiczny obraz – motikonki brak, więc napiszę::facepalm:

        Wniosków nie będę wyciągał (analizował) bo znowu kogoś obrażę i będzie…😛

        Lubię

        • Wall-E

          Eeeeee… motikonka „facepalma” jednak jest. Jakże miła niespodziewajka – „internacjonalistyczny” zapis działa i w WordPress’ie😀

          Lubię

Skomentuj

