Odczytywanie SMS z kopii bezpieczeństwa – nowa metoda

Jakiś czas temu popełniłem taki opis, dot. odczytywania treści SMS z kopii bezpieczeństwa. Jak możecie w nim przeczytać, w połowie kwietnia br. M$ skutecznie zablokował te możliwość, usuwając kluczowy link, a mianowicie do „Historii wiadomości”. W dniu dzisiejszym jeden z czytelników (@baca – THX) w komentarzu podał metodę jak obecnie dostać się do tej zawartości – sprawdziłem i działa. Jak tego dokonać:

1. Będąc zalogowanym na nasze konto w Outlook-u, w górnym prawym rogu ekranu widnieje nasza nazwa. Po jej lewej stronie klikamy na kółko zębate prowadzące do ustawień.

2. Z rozwijanego menu, wybieramy: Zarządzaj kategoriami po czym otworzy nam się strona z ustawieniami tych wartości:

3. Teraz musimy tylko zaznaczyć „Kontakty” i „Zdjęcia” (jak na screenie) w obydwu pozycjach (tj. „Pokaż w okienku folderów” oraz „Filtr”) checkboxy.

4. Po zaznaczeniu, klikamy już tylko na skrót do outlook-a w górnym lewym rogu, a kiedy się otworzy jego okno główne, z menu po lewej u dołu klikamy „Kontakty” – voila mamy widok naszych sms z kopii zapasowej.

16 comments

  1. Wall-E

    OK. Daję sobie spokój z eksperymentami. Wygląda to tak, jakbym nie miał żadnej kopii SMS-ów – a przecież jest bo się przywracają po resecie fona… Dziwne… ale i tak daję sobie z tym luzik🙂

    Lubię

    • Budniu

      Nic mi do głowy nie przychodzi innego. Wiesz ja zasadniczo nie korzystam z tej funkcji, a sms-y na bieżąco usuwam, mam może z 5 tak więc sam rozumiesz, nawet nie mam w czym szukać.

      Lubię

  2. klekot

    oprócz tego że nie widać sms wysłanych mam jeszcze jeden problem.
    Widze tylko sms od kilku znajomych, reszty nie widac. Ktoś wie czemu tak i czy da sie cos z tym zrobic??

    Lubię

Skomentuj

