Bon upominkowy 100 zł – aktualizacja

Jakiś czas temu pisałem o akcji promocyjnej Nokii, polegającej na rozdawaniu bonów upominkowych dla Lumii 625, 1020, 1320 i 1520. Wówczas pisałem również, że moja Lumia 1520 z uwagi na datę zakupu nie została objęta programem. Dzisiaj sprawdziłem raz jeszcze i okazało się, że aplikacja w dniu 30 kwietnia 2014 r. otrzymała aktualizację, po instalacji obecnej wersji i ponownym zastosowaniu się do komunikatów w programie, po chwili otrzymałem 100 zł do mojego konta M$. Fajno😉 BTW – goście w komentarzach w markecie piszą, że działa również na telefonach zakupionych w 2013 r. Sprawdźcie, ponoć działa bez względu na datę zakupu, jednak tylko dla tych czterech modeli.

5 comments

  1. Wall-E

    OK. Dzięki uprzejmości @Budnia, który był łaskaw podzielić się ze mną owym produktem, jestem bogatszy o całą stówkę.😀 @Budniu – zapisz sobie w pamiętniku, że wiszę Tobie drugą przysługę🙂
    Jednak…
    Bon dało się zrealizować tylko w przypadku kilkudniowej mojej-najmojszej L1520. Piszę „tylko”, bo próbowałem tego manewru również z jedną L625 nabytą pod koniec 2013 – u operatora mojego (tfu…) jedynego. Tutaj niestety nie pykło – baba nie dostała stówki (przykro mi z tego powodu jak cholera😀 ) Ale…
    Ów „pomysł” przekablowałem mojemu znajomemu, który również miał L625 – tyle, że wyszarpał oną Lumię „na mieście” (znaczy z „czystym” software’m PL), ale w czasie mniej-więcej tym samym… On przytulił stówkę a ja kilka browarów jako wyraz wdzięczności.
    Teraz pytanie… Czy ów, zapodana przez @Budnia apka, pacza w jakiś sposób na soft (kwestia brandu na przykład) czy leci tylko po jakichś „tajnych” numerach z wewnętrza Lumki. Ciekawostka taka…

    Lubię

Skomentuj

