Prognoza – ciekawa aplikacja pogodowa

Jestem trochę zboczony na punkcie aplikacji pogodowych, w związku z czym jak tylko coś znajdę nowego – zaraz testuję. Dzisiaj w moje ręce wpadła aplikacja o nazwie Prognoza i jestem w szoku pod względem jej funkcjonalności.

Program jest:
– darmowy,
– po polsku wraz z opisami pogody,
– posiada opcję godzinowych i dziennych prognoz,
– obsługuje żywy kafelek (zarówno ze zdjęciem warunków jak również przeźroczysty dla WP 8.1), a do tego możemy ustawić osobny wygląd przedniej ścianki i tylnej,
– posiada alerty pogodowe, które konfigurujemy w ustawieniach tj. o jakich warunkach ma nas informować notyfikacją (śnieg, deszcz, zachmurzenie, burza, etc.),
– mamy możliwość ustawienia realistycznych teł i ikon lub skorzystania z rysunkowych,
– obsługuję ekran blokady zarówno pod względem wyświetlania informacji o warunkach aktualnych i dziennych (można to wyłączyć), a co fajne – podmienia zdjęcie ekranu blokady w zależności od warunków,
Jedyny minus jak dla mnie to, to, że nie można dodać jakiejś lokalizacji do pamięci programu, a jedynie wyświetlać bieżącą z lokalizacji lub wpisaną ręcznie po nazwie miasta. Jednak w związku z tym, że się nie przemieszczam w dużych odległościach – jak dla mnie wystarczy. Zobaczę jak ze sprawdzalnością, ale póki co jest to mój faworyt.
Pobieramy z ww. linka lub skanujemy:

One comment

  1. Pingback: Prognoza – dostała aktualizację do wersji 2.0.1.0 – imponujące zmiany | Encyklopedia Windows Phone

Skomentuj

