Brak pomysłu

Święta już się prawie skończyły, a ja nadal nie mam pomysłu na recenzję dla WP 8.1. Wynika to z tego, że nie chcę tworzyć kolejnego opisu możliwości, czy błędów jakich w sieci są setki. Tak więc, mam pomysł – na brak pomysłu😉. W związku z tym, że słowa nie oddadzą tego co fotografia, czy film za pomocą tego narzędzia mogę wykonać dla każdego z Was „gameplay” każdej z dostępnych opcji telefonu. Pomysł jest taki, żeby każdy kto jest zainteresowany jakimiś funkcjami, czy też funkcjonalnością WP 8.1, napisał mi w komentarzu do tego postu, co chciałby zobaczyć, a ja to nagram, wrzucę na YT i zamieszczę jako nowy wpis na stronie, ze wskazaniem nick-a osoby, która prosiła o sprawdzenie danej opcji – takie interaktywne review. Wydaje mi się, że taka forma oceny będzie czymś nowym i bardziej skierowanym do Was. Tak więc czekam na propozycje.

15 comments

  1. oibis2

    No, wcześniej na wp8 było bez problemu. A przyciskami do przewijania pozbywałem się reklam. Na Onecie można dać pełny ekran ale przewijania nie ma. Myślałem ze jest gdzieś w ustawieniach jak sie chce oglądać, w oknach czy pełnym ekranie. Ja czegoś takiego nie znalazłem.

    Lubię

  2. oibis2

    Pytanie odnośnie głośności. Przyciskami fizycznymi mozna dać głośniej lub ciszej, tylko że raz jest to głośność dzwonka a raz multimediów i zawsze jak chce dać głośniej multimedia to podglosniam dzwonki lub na odwrót. Wiem ze mogę sobie rozwinąć menu głośności i tam ustawić żądaną głośność ale to dodatkowe klikanie (utrudnienie). Od czego to zależy ze raz jest pod fizycznym guzikiem manipulacja głośności dzwonka i a innym razem multimediami?

    Lubię

    • Budniu

      Głośność którą ustawiasz jest selektywnie wybierana przez system podczas danej chwili tj. np. jeżeli w danym momencie słuchasz muzyki, to po kliknięciu przycisku głośności będzie on sterował głośnością odtwarzacza, jeżeli natomiast telefon jest w stanie czuwania i jesteś w ekranie głównym to domyślnie dla tego momentu sterujesz głośnością systemu i powiadomień.

      Lubię

  3. oibis2

    Inne nieudogodnienie to przekazanie zdjęć do skydrive, ups onedrive. W samym OD mogę tylko dodac pojedynczo zdjęcia – tragedia. Z poziomu zdjęć nie wiem (albo nie umiem) jak dodac do OD.

    Lubię

  4. Artur Krystek

    to ja mam inne pytanie:
    Budniu jestes bardziej oczytany w sprawie WP, wiesz cos moze na temat problemow z aplikacjami dzialajacymi w tle?
    Od czasu aktualizacji do WP8.1 nie dziala mi w tle prawie zadna aplikacja.
    – maile sie nie odbieraja, chociaz maja synchro ustawione co godzine
    – kafelki z pogoda, statusem baterii sie nie aktualizuja.
    – ekran blokady z lockmixa sie nie aktualizuje sam

    Jedyna aplikacja jaka dziala w tle to whatsapp,

    wiesz cos o tym?

    Lubię

    • Budniu

      Wiem, już napisałem na Windowsmanii, a tu nie piszę, bo również u mnie nie pojawiła się dyskusja o tym błędzie. Tak więc obecnie jest, tak jak miało być od początku, ale THX za czujność. BTW Nokia Video Trimmer też dostał UPD😉

      Lubię

Skomentuj

