W święta …

Tak właśnie. Jak wiemy w poniedziałek pojawiła się aktualizacja systemu do WP 8.1 w wersji dla deweloperów. Nie omieszkałem również jej zainstalować i wstępnie muszę powiedzieć, że ilość wprowadzonych zmian jest powalająca, w związku z czym sam muszę się z nim zapoznać z grubsza chociaż, żeby coś napisać.  Sądzę, że tydzień jest dobrym okresem czasu tj. dość wystarczającym, żeby te czy inne spostrzeżenia już ubrać w słowa. Trochę w tym „wycfaniakuję” bo oczywiście skorzystam z publikacji już pojawiających się w sieci, które są mniej lub więcej wymierne, jednak przy tej ilości nowych rzeczy pozwalają mi zwrócić na coś uwagę, a nie oczekiwać, aż doświadczę tej czy innej przypadłości osobiście. Tak więc zakładam, że w nadchodzące święta będę miał chwilę i coś zdołam napisać, a tymczasem życzę Wam i Waszym rodzinom zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy.

Budniu

6 comments

    • Budniu

      Wiesz, jak przyszła byłem w pracy (nawet swój routerek WiFi przyniosłem, żeby pobrać). Jak pobrałem, zacząłem testowanie, a że tak jak piszę – zmian jest wiele i ustawienia są znacznie rozbudowane – szczerze mówię, sam się jeszcze z tym do końca nie zapoznałem, w związku z czym nie chcę opisywać na „gorąco” pewnych opcji, których jeszcze nie przetestowałem. Ale SPX, napiszę, napiszę😉

      Lubię

Skomentuj

