Przeprosiny

Jeszcze żyję i wszystko jest ok. Piszę to, bo już od ponad tygodnia nie zamieściłem żadnej nowej informacji – powód jest jeden – zbliżająca się aktualizacja Windows Phone 8.1 i związane z tym rozpisywanie się wszystkich portali na temat nowych funkcji, do których jeszcze nie mamy dostępu. Jak już pisałem nie raz i nie dwa – życie skutecznie nauczyło mnie nie zajmować się plotkami czy przeciekami, a pisać o czymś „namacalnym”. Tak też staram się czynić i nie podejmować dyskusji na temat zbliżającej się aktualizacji – przyjdzie, to będzie – wtedy ją opiszę. Póki co jest cisza w temacie czegoś nowego, co pojawiło się na WP8, a wszystkie plotkarskie portale rozpisują się o Word Flow, centrum powiadomień, jednolitej tapecie na kaflach, etc. – pytam więc, czy coś to zmieni, że o tym napiszę teraz, kiedy testerów nowego systemu na świecie jest może kilkuset i nikt z poza nich nie dostanie przed czasem tego UPD ? Otóż sądzę, że nie zmieni, a w sytuacji gdy się, któryś z przecieków nie potwierdzi będzie mi zwyczajnie głupio. Tak więc, wolę nic nie pisać i po prostu czekać na swoją kolej. To tyle tytułem przeprosin z mojej strony – wiem – moja strona to nie WMPowerUser czy PocketNow i nie czytają jej miliony czy tysiące, ale są ludzie (tak myślę, że to nie roboty klikają😉 ), którzy coś tam czytają u mnie i im z tego miejsca chcę podziękować za poświęcany czas i trwanie „przez klikanie” wraz ze mną i moją witryną. Spoko, zapewniam Was, że jak coś ciekawego się pojawi i będę mógł to „dotknąć”, z całą pewnością się z Wami podzielę. Tymczasem pozdrawiam gorąco.

Budniu

5 comments

Skomentuj

