Star Wars: Assault Team – nowa gra od LucasArts od dzisiaj w markecie

O tego typu produkcjach IMO nie sposób nie napisać, choćby nawet nie były jakieś górnolotne. Od dzisiaj w market store możemy pobierać za darmo kolejną produkcję od LucasArts, opartą na motywie „Gwiezdnych wojen”. W grze wcielamy się w „szefa drużyny”, której jedynym członkiem jest na początek HanSolo. Przechodząc przez kolejne etapy, uwalniamy następnych bohaterów, którzy dołączają do naszej ekipy (drugi jest Chubaka). Przy pomocy naszej drużyny przechodzimy przez kolejne misje, co polega na podążaniu za wskazówkami z gry i niszczeniu żołnierzy imperium. Gra nie jest typową strzelanką, ani też nie typem gry „first person”. Główne starcia z żołnierzami polegają na oddawaniu pojedynczych strzałów na zmianę z nimi, a to czy przeżyjemy, zależy od siły naszych bohaterów, ich ilości w naszym zespole oraz dodatkowych atrybutów, które postacie mają do dyspozycji. Z tego co się zorientowałem, po każdej misji otrzymujemy jakieś tam fake dolce, za które (po wejściu w opcje edycji bohatera) zakupujemy mu lepszy sprzęt czy też wzmacniamy jego odporność na strzały żołnierzy. Dużo więcej nie jestem w stanie napisać, gdyż przez podzieleniem się z Wami tym tekstem zdążyłem dla testu przejść trening i jedną misję. W każdym razie rzeczy, o których piszę już możemy doświadczyć na tych etapach – co będzie dalej zobaczymy. Sądzę, że miłośnicy „Gwiezdnych wojen” powinni być zadowoleni z tej gry. Jest jedna ważna rzecz – gra oficjalnie wspiera urządzenia z 1GB RAM wzwyż. Poniżej trailer prezentujący pobieżnie grę oraz screeny.

Pobieramy z linka w markecie, lub skanujemy QR kod:

Muszę jeszcze napisać, że gra również jest dostępna dla Windows 8, pobieramy z tego linka.

2 comments

  1. Wall-E

    No fajna gierka i można sobie trochę poszczelać do Stormtrooperów🙂

    Gierkę opisałeś trafnie. Ja bym tylko dodał, że gra zawiera pewien pierwiastek strategii… może logiki (?). Wszystkie ficzery, które otrzymujemy dobrze nas wspomagają, owszem… Jednak spore znaczenie ma też to, w jaki sposób roznosimy wrogów – kto strzela pierwszy a kto dobija :p Sporo można zyskać na prawidłowo przyjętej taktyce – przynajmniej na niższych poziomach🙂

    Lubię

    • Budniu

      Też to zauważyłem, a opisując jakoś mi to umknęło. W każdym razie zauważyłem rzecz jasna, że nie chodzi tylko o tępe strzelanie, trzeba trochę przemyśleć, szczególnie na wyższych poziomach (które są już na początku) – walczymy z np z 5 przeciwnikami, którzy z tego co widzę, siłę swoich pocisków i odporność mają znacznie wyższą od naszej. Trza doposażyć bohaterów.

      Lubię

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s