Endomondo – wersja beta (screeny)

Parę dni temu pisałem o uruchomieniu programu zapisów na beta testy aplikacji Endomondo. Mogę się pochwalić, że się zakwalifikowałem (nie wiem czy były w ogóle jakieś kwalifikacje) w każdym razie dostałem maila z linkiem i już mam tę aplikację. Na temat wyglądu nie będę się rozpisywał – sprawdzicie na screenach – UI się zmienił, jednak nie są to jakieś (IMO) powalające różnice. Z tego co zauważyłem sam:

  • brak możliwości uruchomienia odtwarzacza z poziomu aplikacji,
  • brak języka polskiego w interfejsie,
  • historia treningów już nie jest statyczna czyli nie tak jak wcześniej – mieliśmy tylko te, które wykonaliśmy od czasu instalacji aplikacji – program pobiera z serwera wszystkie,
  • dodano możliwość usunięcia treningu z poziomu aplikacji – usuwa również z serwera,
  • zmieniona ikona aplikacji.

To w zasadzie póki co tyle. W związku z tym, że dopiero otrzymałem tę wersję, nie testowałem jeszcze w terenie, jednak jak to uczynię to się podzielę. Screeny poniżej przedstawiają obecną wersję.

 

 

 

3 comments

  1. Pingback: Endomondo koniec fazy beta testów, można już pobierać nową wersję | Encyklopedia Windows Phone
  2. Pingback: Endomondo – beta testy nowej wersji 9.1.0.1 | Encyklopedia Windows Phone

Skomentuj

