Amazing Spider Man 2 – zapowiedź premiery na kwiecień 2014 r.

Hmmmm, napiszę bo nie wypada nie napisać, choć przekonania specjalnego do tej gry nie mam. Takie stanowisko wynika z niesmaczenia po pierwszej części, która pomimo statusu Xbox swoją grywalnością i jakością grafiki mnie wręcz odrzuciła do tego stopnia, że jako fan-atyk Xbox zrezygnowałem z tej pozycji wśród moich osiągnięć i gry nie kupowałem. Obecnie przeczytałem o zapowiedzi premiery drugiej części – czy coś poprawią ? Zobaczymy. W każdym razie jestem sceptycznie nastawiony do tej produkcji, a uwzględniając ostatnią tendencję do „kastrowania” statusu Xbox z najlepszych pozycji w markecie, obawiam się, że i w tym przypadku możemy doczekać się tylko gry, bez dodatkowego kopa w postaci Xbox. Cóż więc, pozostaje czekać do kwietnia tego roku (brak bliższej daty nawet na oficjalnej stronie Gameloft).

Źródło – Gameloft.

Skomentuj

