Pocket File Manager – kolejna aktualizacja i kolejne, nowe funkcje

Jak nie było o czym pisać to nie było – kolejny news. Właśnie zauważyłem, że autor aplikacji Pockte File Manager, której na przełomie ostatniego czasu pisałem kilka razy właśnie wydał kolejną aktualizację oznaczoną nr 4.2.0.0. Całego changeloga nie będę przytaczał, a podam tylko moim zdaniem najistotniejsze zmiany:

– możemy teraz tagować utwory *.mp3 (nie muszę chyba tłumaczyć jak ta funkcja jest potrzebna dla prawidłowego wyświetlania wykonawcy i tytułu piosenki),
– w ustawieniach dodano opcję czyszczenia cache użytych przez aplikację,
– z poziomu menadżera możemy teraz tworzyć dokumenty Word, Excel i txt.

IMO – idzie w dobrym kierunku. Ja tam jestem zadowolony z tej aplikacji. Pobieramy z wpisów, które podlinkowałem powyżej, lub skanujemy QR kod:

Skomentuj

