Jaki czas – może aplikacja otrzyma obsługę krótkiej komendy

W związku z tą aplikacją, o której dzisiaj pisałem, a raczej obsługiwaniem przez nią długiej i mało potocznej komendy „Która jest teraz godzina”, nie omieszkałem się do autora odezwać na XDA. Napisałem mu, że ww. komenda jest mało potoczna i długa. Wynik – dostałem aplikację w pliku xap z obsługą krótkiej (zasugerowanej przeze mnie) komendy dla języka polskiego: „Która godzina”. Obecnie sprawdziłem i działa idealnie, odpisałem mu właśnie tak więc myślę, że następny UPD aplikacji będzie z krótką i bardziej wygodną komendą.

3 comments

  1. AMIGAnTOMEK

    Zajebiście by było jakby mogła np. co godzine mowic sama ktora jest godzina z mozliwoscia ustawienia w jakich godzinach ma to robic. Tak jak to bylo w Pocket Alarm😀

    Lubię

    • Budniu

      BTW – po przemyśleniu sądzę, że na obecnym WP8 się ta funkcja nie sprawdzi – ograniczenia M$ w zakresie odświeżania aplikacji działających w tle – co 30-40 minut tak więc ta godzina nie zawsze by wypadała o równej. Na WP 8.1 ma być odświeżanie co minutę, ale tak jak pisałem – tam już będzie asystent Cortana, który przejmie pewnie tego typu funkcjonalność. IMO trzeba poczekać do dystrybucji WP 8.1.

      Lubię

Skomentuj

