Lumia 1520 + uchwyt samochodowy z ładowaniem indukcyjnym

Wielkość Lumii 1520 (6 cali) powoduje, że używanie jej w uchwycie samochodowym w obydwu trybach (portrait i landscape) w połączeniu z umiejscowieniem w niej cewki do ładowania indukcyjnego (która jest w dolnej części tylnej obudowy) stwarzają nie lada problem. Ze starej kieszeni do radia od Corsy C, wyprodukowałem taki oto prosty uchwyt (a w zasadzie leżak), który zaadoptowałem na potrzeby Lumii 1520, żeby korzystać z ładowania indukcyjnego oraz obydwu trybów (portretowy i horyzontalny). Nie jest to super estetyczne, jednak spełnia swoje zadanie. Do tego (jak widać na filmie) podkładkę indukcyjną którą wykorzystałem tj. DT-601 w każdej chwili można wyjąć i zabrać do domu, czy biura i tam ładować telefon. Niestety jak widać również fakt, że cewka jest umiejscowiona w telefonie u dołu, zmuszony byłem do przystosowania uchwytu do ładowania w obydwu trybach (na filmie widać na samym początku – umiejscowienie DT-601 dla trybu landscape i 0:27 dla trybu portrait). To co jest „dookoła” podkładki DT-601 to pianka/gąbka samoprzylepna ze sklepu modelarskiego, dzięki której telefon nie przesuwa się po „leżaczku” i dość stabilnie przylega przechylony w tył, dzięki czemu prawdopodobieństwo jego wypadnięcia z uchwytu, jest równe wjechaniu w solidny wybój (jeszcze będę myślał jak to usprawnić). Dodać muszę, że telefon jest na stałe w etui CP-623, który dodaje po rozłożeniu, z tyłu telefonu jeszcze jedną powierzchnię do „przebrnięcia przez prąd” z DT-601 – jednak jak widać na filmie daje radę. W każdym razie ja jestem zadowolony bo o takie, uniwersalne rozwiązanie mi chodziło.

Skomentuj

