Bing Translator – aktualizacja – dodany j. polski offline !!!!

Właśnie zobaczyłem, że z dniem dzisiejszym nastąpiła aktualizacja aplikacji Bing Translator, ni by nic. Jednak co przykuło moją uwagę w changelog-u, to dodanie wsparcia dla języka polskiego przy korzystaniu z kamery (czyli robimy „zdjęcie” monitorowi kompa z PL tekstem i tłumaczymy na np EN – dotychczas działało tylko z innych języków). Drugim punktem z którego się ucieszyłem było dodanie słowników offline m. in. dla języka polskiego. Zaktualizowałem więc, odpalam aplikację, a tam … jest wsparcie dla camery i PL, jednak w dostępnych bazach słowników offline packs (dla nie wtajemniczonych – na stronie głównej programu, ostatnia pozycja) brak jest j. polskiego, a te co są były od dawna. BTW – pozostałych trzech, które miały również być dostępne offline także nie ma, także nie jesteśmy sami. Nie wiem, być może to przygotowanie aplikacji do tej opcji, a paczki ze słownikami pojawią się za parę godzin/dni. Jednak warto o tym wspomnieć. Oryginalny changelog brzmi:

New in 2.9:
– Camera translation for Czech, Greek, Hungarian, Polish and Turkish
– Offline translation for Polish and Turkish
– Online translation for Maltese and Welsh
– Wide live tile

a moja znajomość angielskiego pozwala mi sądzić, że wg opisu miały się pojawić słowniki offline – jednak ich nie ma (póki co). Tradycyjnie pobieramy z linka lub skanujemy QR kod.

UPD: Już mam – żeby się pojawił PL musimy aplikację odinstalować i zainstalować świeżą jej wersję. Po tym zabiegu w miejscu, o którym pisałem powyżej pojawia się do pobrania paczka z PL.

Skomentuj

