SkyDrive – aktualizacja, od dzisiaj już OneDrive

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami SkyDrive czyli nasz „chmura” zmieniło nazwę na OneDrive. Od dzisiaj w markecie jest dostępna aktualizacja tej aplikacji, która po pobraniu przemianowuje nasze dotychczasowe SkyDrive. Zmiany, które podaje producent:

• Nowy widok miniatur
• Ulepszony widok udostępnionych plików
• Udostępnianie wielu elementów naraz
• Przypinanie folderów do ekranu startowego
• Otwieranie plików z usługi OneDrive w innych aplikacjach
• Poprawione usterki i lepsza wydajność

Nie jestem w stanie powiedzieć czy opcji np. przypinania folderów do homescreen nie było we wcześniejszych edycjach, gdyż z tego nie korzystałem. W każdym razie pojawiło się, więc informuję. Dajcie znać jak zauważycie jakieś „namacalne”zmiany. Pobieramy z linka lub skanujemy:

Nadmienić trzeba, że również od dzisiaj tę sama aktualizacje otrzymała aplikacja desktopowa dla Windows 8.X: http://apps.microsoft.com/windows/pl-pl/app/2682e314-15ab-4510-bbb3-d33da78a44d9 (nazwy w sklepie jeszcze nie zmienili, ale to już chyba tylko kwestia czasu).

6 comments

  1. Wall-E

    OK. Na mobilku nie było problemu – wszystko się apdejtnęło. A jak to zrobić na Win 8.1? Do tej chwili mam Sky Drive takie samo jak i poprzednio… Jak to powinno wyglądać?
    Link, który podałeś zapętla mnie pomiędzy „stroną wydawcy” a marketem i generalnie nic z tego nie wynika. Udało mi się zassać plik niby instalacyjny, zainstalowałem… Hmmmm… Poza tym, że apka jest zainstalowana nie ma żadnego śladu jej obecności.
    Co robię źle?

    Lubię

Skomentuj

