gSync – aplikacja do synchronizacji kontaktów z kontem Google – za darmo

Właśnie trwa promocja na aplikację: gSync | Windows Phone Polska: Sklep z aplikacjami i grami – było 3,49 zł jest za free. W dużym skrócie – aplikacja służy do synchronizacji kontaktów z konta Google z naszymi obecnymi.  Mała ciekawostka, o ile dotychczas Polskę traktowano jakoś po macoszemu, dając promocje dla USA czy UK na jakieś produkty, o tyle w przypadku tego programu jest na odwrót. W USA również promocja na tę apkę obowiązuje, jednak w UK, kosztuje ona 5,49 funta😉 (na dowód link do marketu UK: gSync | Windows Phone Apps+Games Store (United Kingdom) )

FREE FOR LIMITED TIME! (Except United Kingdom)

Tak więc dla wszystkich emigrantów małe info: zmieniamy w ustawieniach region na PL i restartujemy telefon. Pobieramy aplikację za darmo i możemy powtórnie zmienić nasze ustawienia regionalne na dotychczasowe. Pobieramy z ww. linka (polskiego rzecz jasna) lub skanujemy:

6 comments

    • Budniu

      Wiesz może chodzi o problemy, które czasem występują przy synchronizacji konta google, a poza tym z tego co pamiętam, to przy eksporcie kontaktów z google i imporcie ich do M$, nie przechodziły pewne pozycje z kontaktów jak np urodziny. Z tym, że nie wiem jak jest teraz bo ostatni raz robiłem to ponad rok temu.

      Lubię

  1. Wall-E

    OK… Z opisu apki w markecie wnioskuję (wnioskuję, bo nie jest to napisane wprost), że apka ma za zadanie synchronizować oba konta (gmail i live) w obie strony. Ergo – niezależnie od tego, na którym koncie zostaną wprowadzone zmiany, to i tak oba będą posiadały aktualne dane.
    Qrka… czemu to by mogło służyć to jakoś nie mam pomysłu.
    Jednak zastrzegam – to są tylko domysły. Nie mam jak tego na szybkiensa sprawdzić bo konto gógla mam już puste… a i mieszać w kontaktach teraz mi się nie chce – już wystarczająco naśmieciłem sobie łącząc Skypa do live.

    Lubię

    • Budniu

      Powiem Ci, że czekałem na Twój komentarz😉 Moja odpowiedź brzmi – nie wiem, tak samo jak pytał poprzednik Twój o sens tej aplikacji – jest bo jest, kosztuje kasę, a jak była za darmo to podałem informację. Napisałem o niej tylko z myślą o przechodzących z Androida – może się przydać.

      Lubię

    • Wall-E

      W sumie to ja się nie pytałem czy Ty wiesz bo ja wiem, że podobnie jak ja, możesz tylko pobajdurzyć na ten temat😉
      Enyłej… Co prawda apka średnio mnie zainteresowała, ale mam zwyczaj zasysać całe free jakie się zrobi w markecie – tak na wszelki wypadek :p
      Jednak teraz moja ciekawość została poruszona jak nie przymierzając nerw wzrokowy zgrabnym biustem. Chyba zarydzykuję popsucie kontaktów na koncie…

      Lubię

Skomentuj

