Tile Me – aktualizacja do wersji 2.8.0.0 – teraz można dodawać obraz tła dla Facebooka

Wobec faktu, że jestem autorem tłumaczenia tej aplikacji na nasz język, poinformuję Was o tej aktualizacji. Od ok 10 minut jest dostępna w markecie aktualizacja do nowej wersji Tile Me. Najważniejszą zmianą jest teraz dodanie kreatora obrazów tła dla Facebooka (dla Twittera było to dodane w poprzedniej aktualizacji). Sprawdźcie, IMO warto wydać te 3,49 zł (wierzcie mi bądź nie) ja pomimo tego, że jestem tłumaczem tej apki, to pełną wersję kupiłem za swoje pieniądze.

Pobieramy, lub skanujemy QR kod:

Skomentuj

