Blog Roku 2013

W dniu dzisiejszym zgłosiłem moją stronę do konkursu „Blog Roku 2013„. Jednym z wymagań było umieszczenie linka od nich na stronie głównej, tak więc uczyniłem to po lewej stronie, pod wyszukiwarką, w zakładce z linkami (pozycja druga od góry😉 ). Jeżeli mogę Was prosić – kiedy wystartuje konkurs – oddawajcie głosy jeżeli podoba Wam się moja strona. Będę zobowiązany i obiecuję, że czy wygram czy nie, nie przestanę pisać. Tak więc jak uda mi się zakwalifikować do kolejnych etapów, proszę o głosy. Postaram się na bieżąco informować Was o przebiegu konkursu. Dziękuję i pozdrawiam.

Budniu

4 comments

  1. Pingback: Blog Roku 2013 - wobec tematyki zgłaszanego bloga, informuję w tym dziale
  2. Trackback: Disk Recovery Atlanta

Skomentuj

