Podróże Bing – trafiają do marketu (póki co w wersji Beta)

Dla użytkowników Windows 8.X na komputerach, aplikacja Bing Podróże nie powinna być obca. Generalnie program posiada dostęp do szerokiej bazy danych o miejscach na całym świecie, które warto polecić. W programie możemy zaplanować również wycieczkę kilku lub jedno dniową, łącznie z zarezerwowaniem biletów lotniczych czy miejsca w hotelu. Aplikacja zawiera również dostęp do szeregu zdjęć i atrakcji turystycznych w wyszukiwanej lokalizacji. Wersja mobilna ma tę samą funkcjonalność, a jej wygląd (pomimo, że to beta) jest bardzo przyjazny. Jednak o ile interfejs aplikacji jest w naszym języku, o tyle opisy (nawet polski lokalizacji) są w języku angielskim. Ponadto aplikacja w obecnej fazie (czyli beta) nie wyszukuje np Warszawy, choć Gdańsk, Kraków i Zakopane są i możemy je obejrzeć z punktu widzenia autorów Bing. Biorąc pod uwagę, że program jest za darmo nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ją pobrać i obejrzeć. Ja pobrałem, sprawdziłem i odinstalowałem, kiedy zobaczyłem, że nie zaplanuje mi wycieczki jednodniowej do Kazimierza Dolnego, którego nie znajduje, ale wszystko przed nimi😉. Pobieramy: Podróże Bing Beta | Windows Phone Polska: Sklep z aplikacjami i grami lub skanujemy:

Skomentuj

