Quiet hours – ciekawa aktualizacja

No to powiem tak, aplikacja o której pisałem dwa dni temu – Quiet Hours to najlepiej wydane 3,49 zł od dłuższego czasu. Od dnia instalacji i zakupu pełnej wersji, aplikacja dzisiaj dostała już drugą aktualizację. O ile pierwsza wniosła w zasadzie tylko zmiany estetyczne (teraz godziny ustawia się suwakami):


o tyle dzisiejsza przyniosła możliwość zdefiniowania poziomu dźwięku i przypięcia takiego kafelka do homescreen. Po jego tapnięciu telefon przechodzi na zadany poziom głośności bez użycia przycisków sprzętowych.

Jak widać na screenie, takich kafelków możemy tworzyć nieskończenie wiele. Wydaje mi się, że to będzie jedna z najlepszych aplikacji ostatnich miesięcy jak się dalej rozwinie, a sądzę, że autor nas czymś jeszcze zaskoczy.

21 comments

    • Budniu

      Poczekaj bo nie mam pewności o co Ci chodzi. Jeżeli chodzi Ci o:
      1. Będąc w normalnym trybie dźwięku – włączenie samej wibracji, a wyłączenie dźwięku – to jak najbardziej.
      2. Będąc w trybie bez dźwięku z samą wibracją – włączenie dźwięku (wibracja jest cały czas włączona) – to również bez problemu.
      3. Będąc w normalnym trybie dźwięku – wyłączenie samej wibracji i pozostawienie samego dźwięku – tego się nie da zrobić i trzeba to robić ręcznie przez ustawienia systemu.
      4. Będąc w trybie wibracji bez dźwięku – wyłączenie wibracji – również się nie da i trzeba jak w pkt 3 z poziomu ustawień.
      Chyba opisałem wszystkie możliwe scenariusze.

      Lubię

  1. oibis2

    Jak juz wcześniej pisałem ustawiłem godziny 22 na wyciszenie i 8 na poziom 30. O 22 faktycznie telefon sie wycisza ale o 8 głośność nie wzrasta. Musze sam z łapki dać głośniej.

    Lubię

    • Budniu

      A poczekałeś do ok 8.30 ? Autor pisze, że to wina ograniczenia M$ dot. limitu czasu odświeżania dla aplikacji działających w tle – jest to ok 30 min. BTW po dzijszej już drugiej aktualizacji można ustawiać interwał w przedziałach co pół godziny.

      Lubię

  2. oibis2

    Niestety, na 2 lumiach włączanie do poziomu 30 nie działa.
    Moze coś źle robię?
    Ale czytalem opinie innych i tez maja takie problemy jak ja.

    Lubię

    • Budniu

      Odpisałem Ci w poprzednim komentarzu. Ludzie czytajcie trochę. Czy ja napisałem, że możemy ustawiać profile ????? Czy może napisałem, że pozwala włączyć profil cichy w zadanym interwale czasowym ?

      Lubię

    • Budniu

      Spoko, mówiłem, że jest ok, jak się rozwinie i autor zautomatyzuje te kafelki z poziomami głośności to będzie można sobie ustawić „całodobowy plan poziomu dźwięku” (inny w biurze, inny w domu, inny w nocy, itd.)

      Lubię

  3. oibis2

    No w biurze to kicha, w szczególności na spotkaniach, które trwaja od 0,5h do kilku h. Chodzi o ten czas reakcji. Jak idę na spotkanie to wole sam wyciszyć telefon. Ala te kafelki z ustawieniem poziomu głośności są fajne.

    Lubię

  4. krzysztof

    A mi nadal nie działa. Testowałem już na wszystkie sposoby. Kafelki działają, ale telefon nie zmienia głośności w podanym przedziale czasowym

    Lubię

    • Budniu

      Sądzę, że gdyby nie było to autor musiałby zrobić dwie aplikacje – jedną z opcją, drugą bez niej, a tak – poprzez zakup odblokowuje jakiś tam klucz w rejestrze i z głowy.

      Lubię

Skomentuj

