Nokia reading – czytnik eboków od Nokii

No właśnie, od jakiegoś czasu kuło mnie w oczy, że nie mogę tej aplikacji zainstalować na mojej Lumii (w celach czysto poznawczych) bo otrzymuję komunikat, że nie jest dostępna dla mojego telefonu. Dzisiaj całkiem przez przypadek trafiłem na rozwiązanie. Otóż dostałem maila, że na Twitterze zaczął mnie obserwować jakiś brazylijski bloger smarujący po swojemu o Windows Phone X. Obejrzałem jego stronę, też fajna, git. I właśnie na tej stronie zauważyłem wpis na temat Nokia reading – tzn. brazylijskie how to install it. Wystarczy zmienić ustawienia regionu w telefonie na Hiszpanię i zrestartować. Następnie wyszukać apkę w markecie lub zeskanować nw. QR kod i już powinna być dostępna ta aplikacja. Po instalacji, zmieniamy ustawienie regionu na nasze.

O aplikacji – jest to czytnik ebooków zapisanych w formacie *.DRM i *.PDF, które musimy umieścić na naszym koncie SkyDrive w chmurze, ot co.

Nokia Reading | Windows Phone Polska: Sklep z aplikacjami i grami

I żeby być sprawiedliwym – źródło.

Skomentuj

