Football Informer Pro – śledzenie klubów/lig piłki nożnej w 130 krajach

Ostatnio niewiele się dzieje tak więc nie specjalnie mam o czym pisać. Jednak trafiłem dzisiaj na Twitterze na informację o ciekawej aplikacji skierowanej do fanów piłki nożnej. Football Informer PRO | Windows Phone Polska: Sklep z aplikacjami i grami Ja osobiście fanem piłki kopanej nie jestem i biorąc pod uwagę osiągnięcia naszych orłów to długo nie będę. Wiem jednak, że wiele osób z uporem maniaka śpiewa „Polacy, nic się nie stało …….” i dla nich właśnie zamieszczam te informacje (szczerze powiedziawszy to tak rozbudowanej aplikacji dla fana piłki nożnej to jeszcze nie widziałem). Program pozwala śledzić wyniki, spotkania, statystyki i wiele innych opcji w ligach w 130 krajach z możliwością obserwowania poszczególnych klubów. Przed publikacją sprawdziłem tę aplikację – posiada ligę polską tak więc możecie śmiało instalować – jest za darmo. Sądzę, że fanom piłki nożnej naprawdę się może przydać.

Pobieramy z ww. linka lub skanujemy QR kod:

Skomentuj

