Nokia Storyteller – już w markecie (z małą pomocą można pobrać)

Właśnie przeczytałem na Twitterze, że jest już dostępna nowa aplikacja od Nokii dedykowana do najnowszych urządzeń (L1520, L2520, etc.) Jednak nie jest tak źle, z małą kombinacją zainstalujemy ją na naszych słuchawkach, a więc tak:

  1. W ustawieniach zmieniamy Kraj/Region na USA i restartujemy telefon.
  2. Kiedy wstanie w ustawieniach WiFi włączamy serwer proxy i wpisujemy taki adres: 117.135.139.179, a port wklepujemy: 8888.
  3. Skanujemy nw. QRkod
  4. Naciskamy instaluj.
  5. U mnie nie chciało pobrać na proxy i wywaliło błąd pobierania więc nie wyłączając marketu z błędem pobierania, przytrzymując strzałkę w lewo pod ekranem z menadżera zadań wybrałem uruchomione w tle ustawienia WiFi i wyłączyłem proxy. Na normalnym WiFi tj. bez proxy jak tapnąłem ponownie „pobierz” w sklepie pobrało się i zainstalowało bez problemu.
  6. Kiedy już pobierzemy i zainstalujemy, zmieniamy ustawienia Kraj/region na Polskę i restartujemy telefon. Aplikacja zostaje i działa bez zarzutów.

Poniżej link i QR kod oraz cytat z marketu:
Nokia Storyteller BETA | Windows Phone Polska: Sklep z aplikacjami i grami

Wymaga aktualizacji oprogramowania Lumia Amber. Program Nokia Storyteller BETA automatycznie sortuje wszystkie zdjęcia, filmy i kinografy w interaktywne grupy zwane opowieściami. Linia czasu to miejsce, w którym możesz przeglądać wszystkie opowieści i modyfikować je, a następnie przeglądać w postaci pokazu slajdów lub udostępniać znajomym. Możesz także sortować swoje zdjęcia i filmy według lokalizacji, a także dodawać do nich podpisy, by opowieść była jeszcze bardziej rozbudowana. Dodatkowo, patrząc na zdjęcie, możesz je pomniejszyć, by zobaczyć na mapie, gdzie zostało zrobione.

Poniżej screen z mojej L820 na dowód, że działa:

2 comments

    • Budniu

      Z praktyki wiem, że telefon należy zrestartować i najlepiej go uruchomić w trybie samolotowym. Włączyć WiFi i wklepać proxy i port. Jak nie łyka czasem należy kilkakrotnie spróbować. Cóż nic innego nie umiem podpowiedzieć – ja u siebie zainstalowałem.

      Lubię

Skomentuj

